SPRZEDAŻ W SERCU STRATEGII

Jak sprostać nowym wyzwaniom i zwiększyć zyski?

W świecie, gdzie wszystko podlega utowarowieniu, rola sprzedaży rośnie w zatrważającym tempie, nabierając dla firm kluczowego znaczenia. Dzisiaj źródło trwałej przewagi nad rynkowymi rywalami stanowi – nie sam produkt czy usługa – strategia sprzedaży spójna z realiami, w jakich pracują handlowcy. Umiejętne tworzenie wartości dla klientów w procesie sprzedaży to już zdecydowanie za mało: jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, przede wszystkim potrzebujesz kompletnej strategii sprzedaży.

Połącz strategię ze sprzedażą i wygrywaj z krótkowzroczną konkurencją.

Przeczytaj 9 wyselekcjonowanych artykułów „Harvard Business Review Polska”, w których znajdziesz wskazówki światowych autorytetów zarządzania sprzedażą.

Pobranie raportu



Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu darmowego pobrania broszury. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.