Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży?

Frank Cespedes

Nawet najlepsza strategia to zdecydowanie za mało, aby zdeklasować rynkowych rywali. Kluczem do sukcesu jest tutaj skuteczne przekucie strategii w przemyślane działania sprzedażowe. Jednak to sztuka, która udaje się nielicznym! Z badań wynika, że tylko niecałe 10% dobrze formułowanych strategii doczekuje się udanej realizacji, a przedsiębiorstwa osiągają jedynie 50–60% zakładanych wyników finansowych. Menedżerowie sami przyznają, że mają problem z powiązaniem codziennych działań sprzedażowych ze strategią. Poza tym wiele firm nawet nie ma formalnej strategii sprzedaży spójnej ze strategią ogólną! Tymczasem dopiero ich sprawne połączenie pozwala osiągać wyższe wyniki i wyróżniać się na tle konkurencji.

Ty już dzisiaj możesz tego dokonać: sięgnij po książkę Franka Cespedesa z Harvard Business School, uznawanego za jednego z najbardziej wpływowych ekspertów sprzedaży. Autor w niezwykle praktyczny sposób podpowie Ci, jak pogodzić cele sprzedażowe z celami organizacji i wprowadzić jedność między ich realizacją a deklarowaną strategią. Dzięki jego wskazówkom zbudujesz swoją przewagę na mocnym fundamencie.

UWAGA: To nie jest kolejna książka tylko o planowaniu strategicznym! To praktyczny przewodnik, który pokaże Ci, co dokładnie powinieneś zrobić, aby dzięki przemyślanej strategii sprzedaży zdobywać nowych klientów i większe zyski.

Rekomendacje książki Cespedesa

Autor

Frank V. Cespedes jest starszym wykładowcą zarządzania w Harvard Business School. Łączy wieloletnie doświadczenie menedżera z perspektywą badacza, dzięki czemu jest konsultantem cenionym przez globalnych liderów. Prowadzi własną firmę, zasiada w radach nadzorczych nowo powstałych firm i międzynarodowych korporacji oraz doradza przedsiębiorstwom na całym świecie. Publikuje liczne artykuły w najważniejszych czasopismach biznesowych, m.in. w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „California Management Review”, „Organization Science”. Dotychczas napisał pięć książek. Według Top Sales World jest jednym z 50 najbardziej wpływowych ekspertów sprzedaży.

Pobierz fragment książki



Administratorem danych osobowych jest: „ICAN Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością” spółka komandytowa, al. Niepodległości 18, 02-653 Warszawa. Dane będą przetwarzane w celu i zakresie określonym w klauzuli zgody oraz w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług ICAN oraz w celu darmowego pobrania broszury. Podanie danych jest dobrowolne. Podającemu dane przysługuje prawo dostępu i poprawienia ich treści.